Justin Bieber ''vet inte vad jag ska säga "om Jelenas Uppbrott

Ett exempel på när frågan ställts , var Bieber stammande och vid en förlust för ord. "Jag vet inte vad jag ska säga", sade han på Öppet Hus på lördag (citat via MTV News). "Jag vet inte vad som händer i mitt liv .. Att ens bedöma att det inte är vettigt för jag har inte gjort någon kommentar. "  Stackars Justin! Tack och lov, ett par miljoner Beliebers har hans rygg.
 
Bieber twittrade hur tacksam han var för att få stöd från hans fans efter hans Believe tour spelning i Boston.
Han skrev :  “thank u Boston. focused on the positive. #30MillionBeliebers with me. Im never leaving u because u r always there 4 me. love u. Night.” Earlier today (Nov. 12), he posted, “regardless of what happens i see all of the tweets and all the love you guys are sending me. thank u. love u too #SUNDAYFUNDAY #MTVEMAs.”
 
Så som Biebs får det att låta som så hoppas han fortfarande på en återförening med Gomez. Men, baserat på hennes tystnad, med undantag för ett passivt aggressiv tweet av ett foto av Bieber och Victorias Secret-modellen Barbara Palvin, ser det inte posetivt ut. Naturligtvis kan hon väl spela känslokall men det får tiden utvisa.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback