Justin Bieber: Saker är inte alltid lätt!

Justin håller fortfarande på och "räknar ut allting" när det kommer till hans förhållande med Selena, enligt en ny tweet från popstjärnan. Justin Bieber och Selena Gomez träffades för en två dagar sedan tidigare i veckan, det rycktas även om en sleepover hoss Selenas hus på 14 november, med lunch på Culina restaurang på 15 November och kvällen på Laugh Factory i Los Angeles, Kalifornien. Även om det verkar hoppfullt att Justin och Selena kommer att bli tillsammans efter uppdelning på Halloween, medger Justin att "saker och ting är inte alltid lätt." "Saker är inte alltid lätt. det finns många av trycket. jag försöker räkna ut allt. jag försöker. men jag bryr mig, jag märker, jag hör fortfarande u.. # Beliebers, "Justin twittrade på 17 november.
 
Det verkar som Justin skickade ut denna tweet efter hans katastrof med Selena. 
 Tror du Justin och Selena skulle bli tillsammans igen?HollywoodLife




Kommentarer
Postat av: sommarblom.blogg.se

Använt google translate när du översatte ? :p

2012-11-17 @ 20:46:08
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback